| Subcribe via RSS

Browse > Home / , / Blog Article: Echipa

Echipa

sâmbătă, februarie 14 | Posted in ,

În cele 5 colțuri ale ringului,cântărind greu la proba de creativitate:
Alina 
Sunt o fire deschisa, activa si imi place sa spun lucrurilor pe nume. Ador provocarile si imi folosesc cu entuziasm imaginatia. Sunt realista, cam dezordonata si uneori lenesa.Imi place sa ma implic in tot ceea ce presupune miscare pentru ca urasc sa stau in loc.  

Cos
Creativ, agitat, dezordonat uneori, sunt ambitios si incapatanat. Imi place sa cred ca sunt inteligent si ca am simtul umorului, deseori realizez ca am dreptate.     


George
Modul in care m-as defini...nu sunt un geniu, dar macar incerc sa nu excelez in mediocritate. Imi place sa descopar raspunsuri si noi informatii. Sunt o fire deschisa si creativa iar printre pasiunile mele se numara sportul, jocurile de tip manager/tycoon si grafica pe calculator.

Silvia
Mi s-a spus ca sunt rationala, dar poate prea incapatanata, ironica, dar poate prea critica si analitica.Mi s-a mai spus si ca sunt prea pesimista. Dar eu ma consider o realista.Si totusi indraznesc sa visez mult si departe. Deci..presupun ca asta ma face o optimista incurabila, nu?     

Ste
Street walking cheetah with a dirty Harry toy gun.De asemenea îmi plac bezelele, Alex Bogusky, acțiunea, Jack Sparrow, lucrurile și în general oamenii.

0 Responses to "Echipa"

Leave a Reply